Гарантії та повернення
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ
При повній справності товару і якщо він не був встановлений на автомобіль та збережено цілісність товару і упаковки, такий товар може бути повернутий або здійснений обмін протягом 14 днів (з моменту замовлення товару на сайті), не з того моменту, як ви його отримали або забрали в офісі!
Для покупців із Києва:
Повернення товару приймається в офісі магазину VINkod за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська 12-Б у робочий час із понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців можливе повернення/обмін Новою Поштою.
Увага!!! Перед відправкою, будь-ласка, не наклеюйте на упаковку товару скотч або інші наклейки, а також не робіть жодних написів і попередьте про це співробітника служби доставки Нової пошти!
Після відправки товару на обмін / повернення зателефонуйте, будь ласка, в call-центр VINkod.com.ua та повідомте менеджеру номер ТТН та дані платіжної картки для повернення грошей за придбаний товар.
Замовний товар привезений під клієнта з іншої країни
ГАРАНТІЯ
Гарантія на всі запчастини, придбані у нашому магазині, складає 6 місяців при пробігу до 10 000 км.
(Підстава – стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів).
Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімію та автокосметику)
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Для повної консультації звертайтесь за телефонами: (098) 215-87-20, (095) 285-87-20, (073) 215-87-20
Для покупців із Києва:
Повернення товару з рекламації приймається в офісі компанії VINkod за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська 12-Б у робочий час із понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців можливе повернення товару з рекламації Новою Поштою
УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом-виробником) з печаткою продавця;
2. Копія наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
3. Для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистеми авто та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/скан-копія показників).
4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО)
5. Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з державної реєстрації).
6. Збережений товарний чек.
Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної та не підлягає поверненню/рекламації!
З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), та за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) ) сповіщається покупець.
Якщо під час експертизи не підтверджено брак/дефект чи фальсифікацію деталі, товар повертається покупцю.
Якщо при експертизі підтверджено шлюб/дефект або фальсифікацію деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або проводиться заміна цього товару на такий же/аналогічний товар (за бажанням клієнта).
Важливо! Вартість доставки, зняття/установки деталі, ремонт авто не компенсується.